Klart!

Wiihoo!

Idag gick ajg upp i ottan, eller vid sju, började jobba vid 8, målade grunden till halv 11. Så nu är det klart:) Oj, nu vet ni. Jag har tänkt att jag inte började förrän vid 9, men då är ajg ju klar för idag. Jag som inte kunde komma på vad jag skulle göra den sista timmen... Ajja, schyrrans;) Sen hade jag lunch och chill lääänge. Började vid två igen och målade lite tak, slet bort lister med skruvmejsel och hovtång, målat lister och så där.

Vad händer ikväll då? Jag har nada ideas... Får hitta på nåt:) One tree hill-maraton? Sista True Blood-avsnittet?

Förresten, vi såg "Meet Joe Black" igår. Shit pomfritt! Jag älskar den! SE DEN!
Jag bjuder på en ung Brad Pitt, hello gorgeous;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0