Gräshoppor

Jag skulle gärna lägga upp bilder från i fredags, kvällen spenderades i Knäppingsborg, på Munken in the Park, på Världens och Hugos:) Men jag var så smart så jag lämnade min väska hos Nora innan vi gick till hugos, så jag har inte min kamera hemma... Måste fixa det.

Vi har massor av gräshoppor i våran trädgård, jag har aldrig tänkt på det förut, men nu när man har suttit och målat husgrunden så har en tittat mordiskt på mig, en hoppade ner i färgen och drunknade och sen ha jag sett flera som bara sitter... Spännande, minst sagt.

Nu väntar jag litegrann på att Linnéa ska vakna och säga att jag får komma ut till deras land, jag måste bada:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0