Fotboll

Eyyy bitches! ;)

Jag är alldeles jättetrött. Vet inet riktigt vad det beror på, kanske att jag har kollat på MASSA One Tree Hill-avsnitt eller att det är varmt, eller att jag inte gick och la mig i tid igår kväll. Äsch, jag har hur som helst bestämt att jag ska gå på fotboll ikväll, IFK spelar. Mot vilka undrar ni? Jag vet inte, jag ville bara inte sitta här hela natten... Så Andres skulle dit och David, så jag sa: Jag följer med:) Kanske hittar på nåt mys efteråt ett tag, kanske inte...

Så är det... Varken mer eller mindre... Eller nåt mer är det säkert, under dagarna kommer man på så mycket som man skulle kunna skriva om, men neej... Det kommer jag aldrig ihåg på kvällen, ajja.

Idag sörjer vi förresten att Lunarstorm lägger ner snart...
Tuudels!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Da forsvinner ju din lunar dagbok!! Du maste kunna kopiera och spara den pa nagot satt?

2010-07-28 @ 21:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0