Drömmar o så där:)

Godmorgon!
Idag mår jag bättre tror jag:) Drömde att jag var gravid, födde barnet och så där. Sen skulle jag åka iväg några dagar, när ungen bara var typ några timmar gammal. Sen när jag kom tillbaka så var hon 11 år helt plötsligt. Då fick jag se i en flashback att jag hade gått i ett träinrett rum och så hade Carlisle och någon mer kommit och skjutit mig med några specialpilar som gjorde att jag somnade. Tydligen hade jag sovit i 11 år. Men jag reagerade inte först, tänkte att så här stor är man nog när man är en dag gammal. Till lut frågade jag och då kollade alla konstigt på mig...

Jaja, nu ska jag åka och handla, hamnar kanske en liten minut i alla andra affärer också... Sen ska jag till kyrkan och bära möbler.

Tuudels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0