Blommor och sånt där:/

Mamma är inte hemma. Detta medför en del stora ansvarsuppgifter för moi och Danneman. Till exempel blommorna, pelargonerna ska ha typ två skitstora vattenkannor om dagen. Dom rosa blommorna i köket ska ha vatten varje dag, dom hade jag totalglömt... Såg dom nu ikväll, och mina vänner, jag ska inte ljuga, they did not look happy! Men så vattnade jag lite, gick och tränade och nu ser dom ut som när mamma är hemma. Underbart med blommor som är på G, inte mår dåligt av lite vanvård. Mamma, om du nu skulle läsa det här, förlåt för alla andra blommor... Jag vågar inte kolla på dom:/ 

Jobb idag, fick lite hjälp av fröken Frogsjö när det var som stressigast. Idag förstår ni hade jag kö i massor! Så vi teamade där ett tag och worked it all out, så att säga. Herr Felizia sprang förbi också, så vi hade en lucnchdejt, trevligt! Jaa, sen har jag kollat på en halv säsong One Tree Hill, tror jag... Och varit och tränat, sköj!

Hepp, tuudels!

Kommentarer
Postat av: alexander

varit och tränat?? I DENNA VÄRME??!!

2010-07-28 @ 16:27:18
URL: http://bojestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0