Soldag

Det är söndag i det Knutssonska hemmet. Jag har lagat mat, kycklinggryta med paprika, champinjoner, chiliflakes, lök och vitlök och ris:) Smarrigt!

Jag gjorde verkligen ingenting igår. Kollade på 50 One Tree Hill-avsnitt(Grov överdrift!), såg på Skavlan. Skavlan var bra, och lite dåligt. Jag mådde nästan dåligt av hur de förlöjligade hela Carolina Gynning... Drev med henne och bara flinade... Isch! Hon kanske inte har gjort dom mest smarta valen i livet och så där... Men det betyder väl inte att man bjuder in henne som gäst som man sen bara förlöjligar? Jag tycker Gynning är cool!
   Jens Lapidus! Hej och hå!
   John Mayer! Hej och hå! Han är ju ruggarns bra, hemskt charmig och sådär. Nu lyssnar jag på honom, han kkan ju det där med musik!;)

Var ju i kyrkan idag. Myspys! Blev "intervjuad", eller mest jonatan iofs, men jag satt med på ett hörn, berättade vad jag tyckte och allt sånt där. Ibland är det bra att sätta ord på sin egen tro och så där... Man kommer på saker. Hur mycket man hörde när man var liten, (Åh! Små barn är så lätta att påverka... :/) som man inte har haft några argument för, som amn bara har tagit för givet... Jonatan sa också väldigt smarta saker...

Nu borde jag skriva om Sveriges statsskick... Ska även träna och eventuellt gå på lite yoga...

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0