Myspys, va?

Wiho!
Världens i afton med Elin, Frida och Johanna. Myspys!
Sen vart det film här hemma. Vi såg Bröllopsduellen. Sjukt amerikanskt och därmed sjukt mysigt fast lite cheesy;) Typ, ni vet... Två kvinnor som har planerat sitt "June-wedding at the Plaza" ända sen dom var små ochså helt plötsligt så friar deras män samma dag typ o tji och tjo. Men OJ! De blir inbokade på samma dag, shit pomfritt! Nån måste byta dag, NO WAY! Sen blir dom ovänner o sen blir dom sams och allt blir frid och fröjd.

Sen berättade Frida om "the haunted-Brantishuset" och en massa annat läskigt om kiss och bajsbäcken, ner genom dasset och tji och tjo! Jag fick ur mig 10 år gammal bitterhet från Bailandodansen som framfördes på lekis och mina misstankar om diverse förbrytare i det hudfärgade huset...

Imorrn är det eventuellt pulkaåkning och allmänt häng vid Ensjön... eller så skiter jag i det och åker direkt till Amanda på True Bloodmaraton...(Vi hann inte så långt sist)... Det blir så när maratonet börjar vid fem och slutar vid midnatt, däremellan ska det ätas och ha sig... Nej vet ni vad! Jag ska berätta för mina barnbarn om våra filmmaraton som varade i över ett dygn, där kan vi snacka...haha;)

Jag är törstig och har ont i magen...

Tuudels!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Frida ska inte hålla på och förstöra dina redan sargade drömmar om mitt underbara hem!



Ibland är det någon/något som känner för att sänka ljusstyrkan på min sänglampa bara, vad mer är haunted?

2010-01-06 @ 02:57:40
Postat av: frida

HA! SÄNGLAMPAN?! Den kunde jag leva med, men att bli kvävd i sömnen går jag inte med på!



Bröllopsduellen var härligt amerikansk. Ska skaffa mig en stor samling av liknande filmer, perfekt en sen kväll!



Kiss och bajsbäcken rule the world! Godnatt!

2010-01-06 @ 03:02:18
URL: http://fridafrogsjo.blogg.se/
Postat av: Elin

Tur för Frida att jag lyckades somna ändå.. tänk om spökena/andarna hade följt med i bilen hem till mej :(

2010-01-06 @ 11:05:13
URL: http://elinssvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0