Linköping

Har haft en finfin dag i Linköping med lite kaffe på coffeehouse, en liten muffins där också, två koppar kaffe på barista, en cheeseburgare, pommes och mjölk på mcdonalds, numb feet, lite franska, säkert en hel timme på bara engelska, lite Robinson, lite popcorn, lite scream queen på MTV (hilarious), typ 5 minuter av Room 401 (sjukligt lamt), lite fil, lite mer numb feet och så lite Alexander! Eller, med tanke på att han var med överallt och hela tiden så blev det väl mycket Alexander, eller? Tjiho! En fin dag! Pengarna har runnit iväg märker jag nu när man börjar skriva ner alltihop... Men men.

Nu ska jag sova tänker jag. Börjar få upp värmen i kroppen... Är så lycklig för att jag slutade med mina fjanterier och satte på elementet häromdagen, nu är det normalvarmt här inne, men slipper halvdö så fort man sticker ut armen från täcket... Min näsa är alltid iskall innan jag går och lägger mig. Nu har den samm temperatur som resten av kroppen. sweet!

Imorgon ska jag ha bilden, ja just det. (spännande att blogga, man kommer på en massa grejer såhär innan. (Shiet hur ska jag komma upp?) Dags o fixa...
Tuudels!


Kommentarer
Postat av: alexander

hahahahah, älskar det där "men, men..."! det är så skönt att vara lite bad och sen ba strunta i det! vad skulle man göra utan "men, men..."?

2010-01-04 @ 00:45:03
URL: http://bojestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0