I see you

My GOSH! Vilken film! Började med en ganska skeptisk inställning. Avslutade med "Shit! Den var ju bättre än New Moon" ;) Haha Åh vad jag rös, helt otroligt!
Kan bara tänka mig hur den är i 3D... Nu har jag tre halva priset biosar... ... ... hrm hrm.
Jag vill se:
1. Snabba cash
2. Alice i underlandet
3. Sherlock Holmes
4. Säkert nån mer...

Vad vill jag ha?
1. Kenza-skor
2. Lite mer disciplin
3. En blå man? haha, eller njaa... En man i rullstol? Njaa, det funkar ju med fungerande ben likagärna...

Det var en, jag vill ha, vill ha, vill ha. Jag vill bara att ni ska veta att jag faktiskt förstod och ska verkligen, verkligen tillämpa den trevliga sensmoralen i filmen. Kul med en amerikan som fattar att det viktigaste i världen inte är pengar. Eller att nån fattar i alla fall. Jag har nog inte fattat, fast lite? Det intalar jag mig i alla fall.

Dags att sova. Jag är ledig imorrn... Men Matilda ska ringa vid nio och se till att jag är uppe. Det är dags att verkligen ta tag i projektarbetet.

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: alexander

jag kan trösta dig med att filmen nog inte är så vansinnigt mycket bättre i 3D... men vad vet jag? Jag har ju bara sett den i 3D. Men du, jag såg Sherlock Holmes för några dagar sedan. Hade inga förväntningar. Eller jag var nog inte säker på att den skulle vara så bra. MEN. Det kan nog vara en av de bästa filmerna jag NÅGONSIN sett! Så se den! :)

2010-01-13 @ 11:12:37
URL: http://bojestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0