Hej pluggdag!

Jaha, dags igen. Ännu en dag. Lyckades inte riktigt somna i natt, eller det var väl inte senare än nån annan dag förutom dom senaste två. Fattar ni? Jag har somnat innan elva två nätter i rad, men inte igår natt. Men innan detta har jag typ aldrig somnat innan tolv-halv ett-ett oavsett om det är skoldag, lovdag eller helgdag... Jaja. Nu äter jag frukost i alla fall. Vet om att jag borde gått upp direkt när Matilda ringde och jag var vake då. Var bara tvungen att läsa lite, och nu har jag ätit frukost, nu måste jag bara komma över att bilderna som jag tog i julas på en massa händer, däribland min morfars=en annan generation än händerna på alla andra bilder jag har tagit, är puts väck.... Bajs!

Jag har ont i huvet dessutom, är ju bland dom sämsta i världen på att dricka under dagarna. Så det händer titt som tätt att jag vaknar med grym vätskebrist och idag är det värre än vanligt. Två glas vatten=jag får kaffe...

Nya ELLE har kommit dessutom, hur ska jag då kunna plugga? Jaja. Nu är det dags att dra igång. Om en halvliter vatten, toabesök, ett äpple och bortplockad frukost. Då är det dags!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0