16.37

Dagen böörjade med en försovning. Bajs bajs! Jag hatar den där lilla minuten som kommer, när man vaknar och inser att man har försovit sig. Sen väger man för och nackdelar mot varandra, t.ex. Danne skulle skratta åt mig, jag hinner egentligen inte, jag hinner inte äta osv... Sen skiulle jag bestämma mig för om jag skulle duscha eller äta. Kom fram till att frukost kan man äta i skolan och duscha kan man inte göra... Så en kvart hade jag på mig, typ. But, I made it! Nästan...

Hade massage på Naturkunskapen. Flum flum är det... Läser man inte om atomer och sånt där?

ÅH! Flight of the conchords var på Tv nyss. Shiet pomfritt! Finns det nåt roligare? Kanske That 70's show. Nu är det det. Då blir man ju glad:)

Ikväll är det Vildanden på Östgötateatern. Kul kul!
Pusspuss


Kommentarer
Postat av: alexander

NAAAEE? JAG VILL OCKSÅ SE VILDANDEN! går den gratis någon gång?

2010-01-14 @ 17:40:28
URL: http://bojestig.blogg.se/
Postat av: Becca

Man får se den gratis om man går teater... Men kanske, kanske att jag kan fixa en biljett om det kommer nån annan föreställning nån gång i vår...

2010-01-14 @ 21:50:02
URL: http://beccibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0