281!

Hej igen för 281:a gången här på den här bloggen! Ett nytt inläggstionde. 80-talet på 200-talet... Craaazy!

Sitter här och diggar Jimmy Jansson, än en gång. Det är nåt speciellt. Inte alls speciellt bra, men helt underbart! Borde göra en massa grejer, men ajg sitter här o kollar runt på Facebook. Men nu ska jag snart ta tag i mitt liv. Måste fixa en massa för mor och far kommer hem ikväll o då måste jag ha fixat allt... Dessutom måste jag plugga, fast det kanske får vänta till helgen för då komme rjag ju ha fått SÅÅÅ mycket mer självdisciplin. Nej ni... Äsch äsch äsch....

Jaja, natten var fin. Inga drömmar om förlorade jobb till Andres eller annat obehagligt... Allt är frid och fröjd... typ i alla fall!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0