19.27

Hallå där på er alla människor!

Min besöksstatus ser rolig ut. Ni, mina besökare, är hyfsat många dessutom är antalet sidvisningar typ sjukt många... Vem är det som sitter och bara längtar o längtar efter nya inlägg? Allt detta gör ju att jag känenr en liten press att skriva oftare. Ska försöka...

Idag började den antagligen roligaste kursen på hela gymnasietiden. Sceniskt karaktärsarbete. Så HIMLA roligt! Frågan är ju om jag kommer kunna lämna teatern efter den här terminen? Tveksamt... Vi fick läsa pjäser, för att hitta en liten bit att jobba med... Kom att tänka på Räddad, nån som såg den? Den spelades på Östgötateatern typ hösten 2007... Grymt bra kommer jag ihåg att den var, sen kommer jag inte ihåg så mycket mer.

Lyssnar på "Verkligheten" i P3... En hemlös kille som snackar. Jag vet inte vad jag ville säga med den informationen, men det var läskigt/obehagligt/moving/starkt/osv. Japp, tänk vad fint jag har det här under mitt täcke.

Ikväll är det först kyrkan o sen Hugos med ganksa många från klassen. Mysipys! Eller inte mysigt kanske, snarare PARTEYYY!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0