13.25

Nu är jag hemma. Gick och fikade med Matilda och Camilla på Fräcka. Jag blir lite besviken varje gång jag går dit. På till exempel att de inte blandade min oboy(!), att de har infört en maxtid på fikor (en timme:O), att teet kostar mer än kaffet, att det är dyrt och så vidare. Det enda som är värt där är mackorna, speciellt Greken:)

Sen knallade jag på stan. Har blivit alldeles sugen på smink dom senaste veckorna. Roliga ögonskuggor, kuliga färger och så vidare, Så jag gick till Make up store. Man känner sig så ovetande därinne. Det är sådär överhjälpsamma expediter, iofs är det väl trwevligt. Men när man ska erkänna att man aldrig har använt rouge förut eller att man inte äger några ordentliga borstar och så vidare så känne rman sig så dum! Det är väl grymt dåliga anledningar att känna sig dum, men ändå. Jag vill ju gärna veta allt och ha kontroll över min tillvaro. Det har jag inte när jag inte kan nånting....

Jaja, nu ska jag försöka svara på Matildas sms utan att låta töntig;)
 Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0