0140

I afton har jag varit ambitiös, det blir lätt så när man har mcyket annat, vettigt att göra. Jag har fixat min blogglista, lagt allt i intresseordning. De intressantaste först, (Kan hälsa att Elin, Frida, Matilda&Camilla(trots att deras dåliga uppdatering borde göra att de ligger längst ner;) Tur för dom att jag ytcker om att se deras glada ansikten), Alexander och Martina ligger högst upp. Trevligt va?) (Det där var lite smörigt, men ack så trevligt). Sen kommer två Schulmanbloggar, tillsammans med en Style by Mats-Mats blogg(som ni för övrigt borde läsa. Den mannen har ju nåt speciellt, oupptäckt.) Alex Schulman är inte så tokig heller, inte Alex heller för den delen. Sen är det tre finestbloggar (Katrin, Bingo och Josefin Crafoord) och sen kommer lite Kenza, Blondinbella och så vidare.  Sen kommer resten efter diverse grupperingar. Alla är grupperade, alla är fina! Det är som en liten mellanstadieklass i min favoritlista här. Jag har även rensat bort bloggar som jag inte har någon glädje av, typ Foki. Efter Kenza är det dock inte intresse som styr, andra faktorer spelar in här... (Det här var i och för sig inte speciellt intressant akn jag tänka mig, men men. Jag tvingar er inte att läsa, bara lite, bara vissa...)

Som sagt, det är lätt att vara ambitiös såhär när man har mycket annat att göra. Jag närmar mig dock samhällskunskapsboken, nu ligger den här bredvid mig. Hela lovet har den legat på skrivbordet, under alla andra grejer. Sen flyttades den till Tv-rummet och nu är den i sngen. Imorgon ska jag ställa klockan och börja läsa och göra anteckningar. Myyspys!

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: martina

Aw ligger jag högst upp? :) <3

2010-01-09 @ 10:38:24
URL: http://iamiwas.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag jobbar på bättre uppdatering =)

2010-01-09 @ 17:55:54
URL: http://elinssvenssons.blogg.se/
Postat av: alexander

men rebecca knutsson! TACK! vad stolt jag känner mig! och vad duktig du är på att organisera saker! där har du din framtid! organisationsbranchen! kul va?

2010-01-11 @ 18:17:10
URL: http://bojestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0