Fredagskväll!

Okej, vet inet riktigt hur jag ska sammanfatta kvällen. Den började finfint! På vårat eget sätt! Ni vet, när man helt plötsligt kan upptäcka att någon stimulerar bröstvårtor, andra står och simulerar samlag och någon dricker kaffe. Det räknas i helor och halvor och alla har det trevligt!

Sedan tänkte jag och Camilla åka in till Hugos, men då ringer det folk... Först Andres, sen David och senare även Johanna. Time for rescuing. Körde in till stan, upp i en snöhög. Hämtade upp lite folk, vi kan kalla dom X och Y. Sedan kommer jag inte loss. Jag ringer Andres och David, dom kommer ut och försöker putta, gräva med varningstrianglar och borstar utan framgång. Men, poliserna borde ju ha en snöskyffel? Nope, men de är starka.
(Jag kan erkänna. Jag råkade ha i ettan istället för backen en gång, ingen märkte nåt... Jag sa inget, och nu fattar ni inget. Men grejen var att jag skulle backa och dom skulle putta, men jag körde framåt, mot poliserna och mina små män... Ajajaj) Kom efter mångt och mycket hem och kvällen övergick till en trevlig liten audiens med Andres, David och Johanna:)

Nu ska jag snart åka iväg´, ska till Martina ikväll. Hon fyllde år för ett litet tag sen. Tji och tjo!

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: frida

Hahaha, så roligt och så typiskt... (det där med backen och ettan).

Bra att alla kom hem iallafall :)

2010-02-14 @ 22:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0