En torsdag.

Ojoj, jag har knappt varit hemma på hela dagen. Lite update i punktform (jag tänker mig alltid hur det ska bli, sen skiter det dig. Mne jag inleder med punktform)

- Inatt sov det en massa män i mitt hus. OS-galna män. Dom skulle kolla på ishockeyn. Det gick bra höde jag, kul! Jag såg bara curlingen. HAHA! P var här och kom med galna påståenden om X och Y och H... Shiet, grabben! Chilla;)

- Hade religion imorse. Ovärt, nästan alltid ovärt och med en liten klump i magen. Jämt.

-  Håltimme i några timmar. Det resulterade i en timmes sömn i cafeterian med Emma. Skönt skönt, fast nacken tog lite stryk, det är alldeles för höga armstöd på dom där sofforna. Jaja, vaknade i alal fall av diverse människor som sa "JAG SVÄR PÅ GUD!" Godmorgon, tänkte jag.

- Jag ska försöka undvika rött kött. Varför? Det är fasta, taadaa! Sen har jag hört att det är nyttigt och att blodkärlen täpper ihop sig av fläskkotlett. Jag vet inte, men jag testar. Nu i 40 dagar, till att börja med...

- Jag har spejsade naglar! Dom är gröna!

- Naturkunskap! Vi hopppade simningen idag och gick direkt från ´"Veckans pippi" till massagen. Snart är dte prov... 

- Arbetsmiljön ska vara inne nästa måndag. Alltså måndagen efter lovet. Hej och hå!

- Idag har jag mått väldigt varierande. Jag orkar inte med människor, riktigt... Och fröken M orkar inte vara själv. Hur ska detta kombineras? Tur att hon är så bra och att jag känner noll krav när jag är med den kvinnan! Ååhw! Därför går det bra. Människor som jag måste vara trevlig mot, nejtack!

-  Jag har börjat packa nu, till Åre. Ska lämna packningen imorrn kväll. Får hoppas att musikalen tar slut hyfsat snabbt... Annars får ajg gå hem... Det tvättas fortfarande. Men det löser sig väl!

- Tränade. Mycket mage... Jag är fortfarande törstig. Efter träningen skulle jag till smågruppen och ajg sprang omkring i flera minuter för att packa ihop allt. När jag och Matilda precis hade gått ut till spårvagnen säger jag: "Jag har glömt strumpor" "haha", säger MAtilda. "Jag glömde nog trosor också", säger jag efter fem minuter. "Höhö", säger Matilda. När vi är inne i stan komme rjga på: "Shiet, jag har ingen annan tröja med mig". Så här sitter jag. Jag hade med mig skor, vattenflaska, handduk och nycklar och sånt där. Ändå sprang jag runt som en tok, JÄTTELÄNGE, för att jag skulle vidare sen...

-Smågrupp sen. Hos Jonatan. Jag var trött. Åt mycket mackor och sen åkte vi hem.
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: P

"Shiet, grabben! Chilla;)"



Jag hoppas att du är medveten om att det var DU som började blanda in bokstavsbeteckningar!?!



(x)(p)(h)(y) är ju förresten alla smileys på msn, konspirationsteori?

2010-02-19 @ 15:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0