Broren min.

Nu har det varit alldeles för mycket intryck på några minuter här.

Min bror har idag sagt att "Rebecca vill gå på balen med dig" till sin gode vän. Jaques Chirac, säger jag. Detta har liksom aldrig varit en uttalad önskan från min sida, eller det har väl mest varit löst prat om männsikor jag skulle kunna tänka mig att gå med. Sen har min bror sagt: Men Rebecca, du kan ju inte bara välja och vraka. Nehej har jag tänkt, det är klart. Men nu fick min bror för sig att jag absolut har uttryckt denna längtan starkare än dom andra, det vet jag inget om...:P Shiet, vad gör man i en sån här situation?

Dessutom sa han, när han kokade makaroner: "Nej! Nu sätter vi fart på det här! Dom blir så äckliga annars. Jag hatar smaken av sjudande makaroner..."

Han är söt min bror, fast på ett lite udda sätt;)

Kommentarer
Postat av: alexander

HAHAHAHAHHAHAH!! :D:D:D:D:D familjen knutsson <3

2010-02-10 @ 10:43:09
URL: http://bojestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0