ÅHHH!

ÅH! Jag som verkligen, VERKLIGEN tänkte somna tidigt ikväll. Men så kom min mor och började prata om att det minsann var tid att söka in till Kolmården i sommar och så vidare. Så jag har kmpat mot husets internetuppkoppling för att få upp ett CV, ett personligt brev och andra mysiga grejer. Undvek starkt att skriva att jag börjar gråta bara av tanken på att skriva CV, då är det bättre att skriva att man inte är rädd för att göra misstag och att göra bort sig... Nej ni, hemskt är vad det är... Men men, nu är det inskickat, nåt kanske de nappar på!

Nu måste jag sussa, för att... för att.... Nej, visst inte! Jag behöver inte vara i skolan förrän på torsdag! Shiet! Mitt schema är slappast i stan! Godnatt!

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: "Brantis"

Håller tummarna för kolmårdsjobb, samåkning is the shit! :)

2010-02-02 @ 17:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0