15.29

Har äntligen vågat kolla igenom bilderna från förra onsdagen, alltså projektarbetsbilderna. En del fungerar helt okej, andra blev bara bajs! Har även gett mig på lite Photoshop och därmed räddat en bild! Duktiga jag!

Det är dags för lite träning snart och när jag stog och tog på mig mina träningskläder upptäckte ajg att jag ALLTID har samma på mig. Byter träningsbh och tröja. Men alltid gamla bajströjor, jag säger som Blondinbella, man vill ju vara snygg när man tränar. Så jag tänkte springa in på Stadium lite innan om jag hinner och kolla runt lite. Har ju ändå fått studiebidraget och träningskläder har det blivit lite lite av den senaste tiden (läs: åren) trots att jag använder dom flera gånger i veckan oftast. Jaja. 

Men först! vad blir det för lunch? jag vet inte. Ska kolla!
Tuudels! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0