Eyeyey

Hej!
Såg precis att det, trots att jag inte skriver nåt, är typ 5 läsare om dagen... Kul kul!
Ska väl skriva lite då aksnke, kanske ska ta uppp det här helt och hållet... Men lova ska jag inte, det blir så jobbigt då...

Just nu sitter jag efter en lugnlugnlugn julhelg och äter frukost med Johanna, väldans trevligt:) Vi var alladeles allena på julafton, jag och min familj.... Sen kom mormor, morfar, Johanna, moster och morbror igår och  nu är dom kvar. Yeay! Så vi har ätit och ätit och ätit, så där som man gör på jul...

Annars då, sen sist, jag trivs bättre coh bättre på skolan. Folkis is ma thang! Vi kollar på film, lär oss en massa, umgås, åker massa skidor, har julspex och grejer. Fruktansvärt roligt är det! Nu är ju dessutom skidsäsongen igång, jag åker uppp en helg tidigare än vad jag måste för att kunna åka lite extra, hiskeligt trevligt!

Men det var det för den här gången... Idag ska vi nog på stan, jag måste ha nya skidhandskar...

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, ja hoppet är det sista som lämnar människan! Och vilken julklapp - ett blogginlägg! ;)

2010-12-26 @ 19:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0