Tjena!

Wey!
Idag tar en månads FF slut i det Knutssonska hemmet, mor och far är hemma. Dags att ställa om sig igen. En vecka och sen bär det av. Vet inet hur det känns, just nu känns det inte alls... Jag har inte riktigt fattat att det är om en vecka... Idag har jag i alla fall börjat fixa lite, köpt nagelsax, fotfil, pincett och sånt där. Dessutom var det rea på apoteket, så jag kom hem med lite mer. Ni vet, jag har en konstig böjelse för såna där ställen. Jag älskar Apotek. Men med tanke på att jag jobbar 8.30-18 måndag-fredag och 8.30-14 på lördag så har jag inte så mycket tid att packa på. Och även om jag skulle ha tid så har jag ingen ork. Man blir trött på det där stället, men det är grymt mysigt! Nu har min kamera lagt av, men ni kan få en lite halvtaskig bild på hur det ser ut:



Så är det.

Jaa, det är väl inget mer. Jag är trött. Vill sova, men nu ska vi till körkan... Hörde från bror och herr Thorén. Dom är 10 mil från hemavan, galet... Blev även påmind om att livet är kort och väldans ömtåligt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0