Packa packa packa

Bonsoir mes amis!
Nu drar det ihop sig. Shit pomfritt. Jag kommer inte sova i min säng på sjuuuuukt länge, jag kommer inte bo här... Asch, nu tänker vi glada tankar... Imorse var Emma här. Hon hade varit på akuten hela natten på grund av det här:
Men hon kom hit och hjälpte mig i min frustration:
Jag bjöd henne på frukost, hon organiserade det här:
Det är grymt att ha mer strukturerade vänner än en själv. Efter ett antal: Använder du verkligen den här?Ska den här med? Kan vi inte ta bort alla kartonger och stoppa tamponger i en påse? Ska du verkligen ha allt i en glasburk? Så blev slutresultatet, ungefär, såhär:
Tills jag kom på:O Jag kan inte gå barfota hela året... En påse till. Precis där Emma står finns en MAJORtavla som jag vill ha med. Ja, ni förstår.
Så är det. Hur som helst känns det bättre nu. Bättre än dom andra dagarna. Jag vill inte åka, oftast... men men, det löser sig och nu har jag införskaffat webkamera och hörlurar och mikrofon, så vi kan alla prata på skype :D
Jaja, det kommer mera när jag är där uppe:) So long Norrköpig!

Kommentarer
Postat av: alexander

kära rebecca! det här kommer att bli toppen!

2010-08-23 @ 10:14:06
URL: http://bojestig.blogg.se/
Postat av: Susanne

Jag är säker på att du kommer trivas jättebra, när du väl kommit på plats och hittat...din plats. KRAM och HA DET BÄST...för det är du värd!!! /Susanne

2010-08-23 @ 16:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0