Mina dagar

tjaba!
Har precis kommit hemfrån jobbet. Jag har nu börjat lära mig folks rutiner:

9.30 Varuhusen öppnar, det blir lite mer rörelse.
10.00 Affärerna öppnar, ännu lite mer rörelse.
10.15 Mannen med konstiga kläder kommer förbi och pratar lite.
10.30 Postkillen kommer. En blond en som verkar kunna köra hur mycket paket som helst.
11.15 Tele2 dyker upp med en silvrig volvo. Då blir det liv i stugan kan jag lova!
11.30 Lunchen kommer, här går jordgubbarna åt som smör.
12.00 Freggis tittar förbi, springer in på Ica köper en Vitamin well, pratar ett litet tag.
13.15 Tom ringer och vill veta hur mycket hallon och jordgubbar jag har kvar.
13.55 Henrik/Marcus kommer, jag går hem.

Taadaa! Så där ser ungefär alla dagar ut, jag behöver inte längre nån klocka:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0