Frizon, lunch och HImym

Nu är alla hemma från frizon och vissa har åkt och jag har suttit här. Jobbat och legat i... Vet inte, det hade varit kul på frizon... Men men, skönare med jobb och pengar;) Jag har ett helt år framför mig när jag ska fokusera på Gud och allt sånt där!:) Igår kom mamma och pappa hem=jag är ständigt på min vakt för att dom ska hitta nån gammal, möglig gurka under nåt bord. Hittills har det gått hyfsat. Kylskåpet var fullt med gamla röror och drygt en månad gammal fil... Men men... Nu är jag i alla fall hemma på lunch och jag kunde bara sätta mig och så fixar farsgubben en liten lunch, schyrrans!

Nu ska jag se på How I met your mother:)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Bästa HIMYM!

2010-08-16 @ 19:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0