Valborgsmässoafton

Jag tänkte att jag skulle sova ett slag, men tji fick jag. Telefonen slutade alrig ringa, man är ju poppis. Hade lite olika förslag på vad man borde göra en sådan här småregnig valborgsmässoafton. Jag kanske ska åka till Norge, gå upp på ett berg och se om jag hittar några gamla isfolksättlingar eller demoner. Eller så åker jag till kyrkan. Jag har dissat förslaget att åka till Finspång var inte riktigt pepp.

Schulman Show har kommit tillbaka med två mycket mysiga män;) Förövrigt, musiktreorna i år är faktiskt inte så pjåkiga heller. De förtjänar typ att kallas musiktreor, detta är dock något jag måste konferera med Matilda först innan jag kan säga nåt säkert...

Hade genrep idag, det gick sådär... Hyfsat tror jag... Imorrn är vi lediga, sen är det premiär på söndag:)

Nu är jag så hungrig så jag tror att jag svimmar. Är sugen på pizza... Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0