Helgen i bilder:O

Nu håller jag er på halster såhär igen. Åh, jag sitter med lite ångest inför ett lov... Fattar ni? Jag har ångest för att ajgs ka vara så mycket ledig coh då har så mycket tid att plugga på. Har dessutom lovat att städa. Men men, plugget SKA bort! Om jag så ska bli deprimerad och halvdöd! Rapporten ska skrivas. Samhällskunskapen ska skrivas, har nu hittat upppguftsbeskrivningen. Det underlättade hela grejen.

Jaa... Farmor, farfar, Faster ooch två små kusiner har varit här. Imorse var det påskdagsgudstjänst... HAN ÄR UPPSTÅNDEN! JA! HAN ÄR VERKLIGEN UPPSTÅNDEN! Så skriker man. Ojoj, lite ovant, men vad sjutton;)


Här är min mor som vi har firat nästan mer än Jesus, den här påsken;)



Det kom hem folk på fredagen


Även på lördagen. Här är Annika, Oskar och farfar:)

Hemma hos familjen Knutsson har inte djuren någon älskad roll. Vi skar bara huvudet rakt av brödkaninen... Jaja...

I övrigt tillbringades helgen mest id et här lilla teknikerbådet i kyrkan. Yes!
That's that!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0