MASSA BILDER!

Här kommer några bilder. Min kamera har kajkat lite just nu, så bilderna ser ut lite hipp och happ! Men men.


Här följer några bildrer som togs direkt efter ett glatt utrop av: "ÄR DET HÄR DET ÄR PARTY?"


Det är party i salongen.



Det är party hos slagverkarn och gitarristen. Basisten är borta, hon hänger nog med herr kapellmästare.



Det är party hos blåsarna.



Det är party på scenen.


Det är party i trappuppgången.


Det är party i foajén.




Mest party är det ju dock i våran loge:D

Har dessutom fått hem en grymt fin bok. "Tobbe, du är så jävla dum i huvudet" heter den. Massa cred till Frida och lite fler, boken är helt grym. Jag skrattar på riktigt så jag gråter och jag känne rigen mig i nästan varenda text! Nu är den typ utläst;) Den handlar om 90-talisternas uppväxt och det står om allt från byteshandel på skolgården till tamagotchi och Spice Girls och fult hårmode. Jaja, ville bara säga att den är helt grym!

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: frida

TACK! Den är min bäbis :) Jag spricker lite av stolthet varje gång jag ser den, haha!

2010-04-29 @ 20:48:36
Postat av: Matilda

Jag måste få läsa den becca? :D

2010-04-29 @ 22:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0