Min dag i MASSA bilder!

Jag har inte kunnat skriva nåt inlägg idag, jag har velat haft bilder till mitt lilla inlägg. Jag ser att Johanna har varit på ett sorts bloggcoachmaraton idag. Elin verkar ha fått en liten kommentar också;) Så här kommer ganska MÅNGA bilder som säger hur jag har haft det idag (Men jag kom på det lite sent, så först kommer det i vanlig textform:

"Jag sov hela TOLV timmar inatt. När jag vaknade hade jag ont i huvudet och så där... Suuuurt, tänkte jag. Sen åkte jag ner till Haga för att ha IV-val. Vi satt i solen och spelade på våra gitarrer, mycket trevligt! Det var varmt och så där. Sen åkte jag hem o hittade

En bror


och fina blommor

Vi lagade mat, tro det eller ej det blev Knutssons nationalrätt

Detta avnjöts till lite finfin TV


Sen skulle jag hem till Thoréns. Den lilla gulliga skogsvägen kan verka idyllisk till en början. Men hej och hå. Första backen tar död på en, jag har aldrig orkat hela vägen... Sen kommer n liten platt del o sen blir det hej o hå igen. Shiet pomfritt... Jag svettades blod när jag kom fram, typ... Jaja... Jag klarade den sista backen i alal fall;)


Hemma hos Thoréns fick ajg inträda i "Lindaskrindas Klippotek"


Hängde och slängde lite med den här pajasen:


Såhär är resultatet efter den här dagen. Jag är till coh med lite gladare än på bilden, jag har inte ett sånt där fajksmajl, och jag har kort hår!:)



Nu gråter jag till det sista Scrubs-avsnittet... Och så ska jag sova. Tuudels!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0