Torsdag

Wiho och goddag!
Idag mår jag inte någe vidare. Har ont i halsen och känner mig lite småfebrig, kan ha att göra med att jag inte har varit ute nåt idag, jag är på väg nu. Men halsen har jag ont i i alla fall.

Vad har dagen för mig? Ingen aning, smågrupp ikväll antagligen. Alex ville gå ut och partaja, jag orkar inte. Min lilla smågrupp har lanat och dygnat nu, så dom kommer vara trötta och lukta äckligt. Vet inte om jag vill bjuda in dom;)

Igår var det en mycket trevlig kväll hos Brantis. Lite spel, jag och Wern blev totalt utklassade i upp till bevis. Men men. Sen åt vi pizza och kollade på True Blood. Tyvärr exekt samma avsnitt som jag avslutade med hos Amanda i förrgår. Hade ju vart kul o se fortsättningen. Men men. Sen såg vi "American Pie the book of love". ojoj, som sagt, den filmen har ju allt;) Bröst i alla fall, stora och uppumpade. Trevligt! ;)

Jaja, dags att knalla ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0