Spontis:)

Jaha, spontanutgång vart det igår. Danne och Johanna kom in igår kväll och skulle iväg och Elin ville så gärna ha en chaufför. Så vad sjutton tänkte jga. Hugos vart det, väldigt kul! Deli innan... hehe... Kvällen bjöd på många överraskningar... Elin är till exempel en riktig cougar;)
Trots inte en droppe alkohol är det jag som har ondast i huvudet idag... Kan ha att göra med att jag istället bara drack en cola och det var sjukt varmt... Jaja:) NU dricks det vatten och kaffe:)

Idag är det släktpartaj för mor och för Jesus. Jesus är död nu... Jaha... Imorrn lever han sa dom i kyrkan, tack för den spoilern...;)

Nu måste jag ut, vädret är otroligt... Tar kanske med mig kameran... :)
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: elin

Än en gång, tusen tack för skjutsen och för att du följde med, det gör vi om snart :D:D Kramkram

2010-04-03 @ 16:05:08
URL: http://elinssvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0