Pajen som...

Hej alla mina kärlekar!
Nu har jag ätit, hittade ett pajskal i frysen och å gjorde jag fyllning. Men det vart för mycket fyllning, så innan pajen var varm och klar var jag mätt på fyllning... Rackarns. Att jag dessutom släppte mina ärthämningar lösa resulterade i nästan en liter frusna ärtor... Men men. Nu behöver jag inte nåt förrän till sommaren:)

Kul o städa var det faktiskt. "Jag lär ungdomarna att det är skönt med ett riktigt arbete", fick jag höra från "övermedelåldern-man"... Då vart jag lite putt och tände till i det tysta. Spännande. Jag tog tag i mitt lilla teknikerbås, så nu är det rent och fint. Skruvade dessutom ihop en massa stolar, trevligt!

Fick ett litet ryck förut och la till en massa gamla Kunskaps-lärare som Facebookkompisar:) Wiihoo!

Ikväll är det hemmakväll. Ska kanske se en liten film och så där.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0