Nattnattnattnatt

Sitter och lyssnar på "Vaken i P3 och P4". Jag vet inte om det är kaffet, min plötsliga rädsla för att gå Tengel den Ondes ärenden i sömnen eller att jag är hungrig som gör att jag ligger vaken fortfarande. Eller nu, efter fyra timmars vridande och spanande efter diverse gula ögon, har jag gett upp. Vågade mig upp för ett tag sen till toaletten, annars är jag mest glad i att stanna i sängen, vilket kommer göra att jag inte går upp för att äta heller. Dessutom är det ju bara tre timmar kvar tills jag ska gå upp. Jag försöker dock att inte tänka på just det, då somnar man ju aldrig. Ska spela lite spindelharpan och sen göra ett nytt försök på sovafronten:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0