Herr Pepparkaka och Fru Alvedon ska gå på bal;)

Åh, har varit och tränat... Helt grymt skönt var det idag. Kom på en grej, om amn ställer sig precis så nära ledaren man kan så kommer folk kolla på en och då tar man i liiiite mer hela tiden, då kan man ju inte bara sluta... Jag vet, man ska inte jämföra sig...

Nu ska jag duscha, skrubba bort döda hudceller och sen smörja in mig med nån sorts Dove summerglow, fast Nivea. Tyvärr fanns det bara "normal to dark skin" och jag som har typ ljusaste huden nånsin.Ajja, kom på att jag ska ju gå med herr Pepparkaka på balen, då kan ju inte jag vara fru Alvedon... Fast hellre Fru Alvedon än fröken Morot... Kanske får testa på benen först;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0