Hemma igen:)

Jag sitter och True Blood-avsnitt eller (efter lite inspiration från herr Bojestig) lyssna på lite P3populär, gamla intervjuer. Jag ville dessutom säga att jag blir starstruck av den skithäftiga teatern som vi ska tillbringa MASSA timmar i från och med nu. Jag tog bilder, men min mobil tar sääämsta bilderna! Så det blir inget med det idag. Ska försöka ta med den imorgon. Annars har jag ju heeela nästa vecka på mig. Shit, nu är jag så himla pepp!

Det blir nog ett True Blood-avsnitt:)
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: alexander

teater? fame? är inte det en musikal? JAG VILL SE BILDER OCH HÖRA MER! (ja, nu har jag kommenterat de tre senaste inläggen! stolt)

2010-04-23 @ 16:11:16
URL: http://bojestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0