Bon nuit mes amis!

Wieho! Hemma igen. Åtta timmar dansade och sjungande, det är ju inte annat än att man går runt och är lite mör i både huvud och kropp. Har "Dansa mitt i gatan, dansa mitt i gatan" på hjärnan. Isch. Tråkigaste låten. Jo, Fame är en musikal och inte en teater. Men ni fattar? ... (Jag vet att jag inte ska svara i inlägg, men eftersom att Brantis vägrar kommentera mina inlägg så skiter jag i hans tips) Alla måste komma! 

Efter alla danser och diverse sånger gick jag till kyrkan där vi spelade Doodle Jump, Sudoko och Labyrinth på Annikas IPhone (ÅHH! Jag vill ha en IPhone!), ända tills vi upptäckte att Annika hade åkt hem;) Rackarns då...

Glömde kameran idag igen. Men som sagt, jag har ju en hel vecka på mig:D Eller två för att vara exakt:D
Imorrn ska vi till hageby centrum och kolla på typ Calle när han är hårmodell... Kul kul!

Äsch, pusspuss  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0