BH-jakt:)

Åh! Idag var jag på Bodyline. Jag gick in utan en tanke på hur hemskt det var sist, att jag lovade mig själv att ALDRIG sätta min fot där och se mig själv i deras speglar med världens hemskaste ljus och så vidare. Speciellt inte när jag är precis i fel läge i månaden, alldeles uppsvullen och dan... Grå ser man ut i deras ljus... Hemskt är ordet. Men jag var ju tvungen! Jag måste ha en BH till balen och på HM är det värdelöst.. Lindex har bra, men man får trots allt väldigt mycket service hos Bodyline, for good and bad. Men men. Så jag gick dit. Jag sa: "Hej! Jag ska gå på bal och behöver en BH antingen utan band eller som man kan göra om till halterneck. Men jag har ju ganska stora bröst så det aknske inte funkar med bandlös?" Jaha sa hon. Och så plockade hon fram några stycken. Sen provade jag utan att hon petade och drog, inget irriterande tittande... Puh! Men så. Ha! Jag hittade en jag gillade. Jag kollade snabbt på prislappen. Wiho! Min BH komemr kosta mer än själva balbiljetten. Ett rop till mor går härmed ut, HJÄLP MIG!

I övrigt kan jag ju underrätta er om att jag gjorde ett kontoutdrag idag och såg att jag har varit exceptionellt duktig på att hålla i mina pengar den här månaden:) Dessutom har jag hemsk huvudvärk!

Pusspuss  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0