Snodde den här från Camilla, bara för att jag har tråk.

10 Favoriter:

Färg: rött, svart

Mat: just nu är det Tortellini med pesto, mums mums;)

Film: Stolthet och fördom kanske.

Bok: Isfolket-böckerna.

Sport: Friskis?

Årstid: Just nu, höst. Fast inte November kanske.

Veckodag: fredag eller lördag.

Tidning: Elle, kanske

Glassmak: Blåbärssorbeten på Halvars.

Tid på dygnet:  8 på kvällen typ... Det enda jag kan komma på...


8 För tillfället:

Humör:  Kissnödig, tesugen och allmänt välmående:)

Smak: pesto...

Kläder: svart JÄTTElång tröja/klänning och gråa strumpbyxor.

Bakgrund: En bild på en lila blomma som jag tog för typ ett år sen.

Nagellack: nada

Tid:  12.49

Omgivning: Sitter i köket, så jaa...

Irritationsobjekt: Det kliar på ryggen och lite i ansiktet. o nu började det i nacken, skit, vad har jag gjort?:P Har även lite ont i magen.


7 Första:

Bästa vän: Louise eller Sara, linnéa o Martina.

Screen name: typ blue becci eller becci_cool, tror jag. Om jag uppfattade det rätt.

Husdjur:  nada

Piercing: nada

Förälskelse: I Andres? när vi var typ 3?

Musik: Antingen Electric banana band eller alla kyrkksånger.

Bil: Äger ingen, men cruisar i en Volvo 850;)


6 Senaste:

Cigarett: Har aldrig testat...

Mat: Tortellini med pesto.

Dryck: te:)

Biltur: Till Linköping och Alternativ i lördags kväll.

Spelad låt: Heal the world-Michael Jackson

TV-program: vakna med the voice


5 Har du någonsin:

Dejtat någon av dina bästa vänner: njet

Brutit mot lagen: Det har hänt...

Blivit arresterad: nope

Badat naken: Oh yeah

Varit med på TV:  Inte vad jag vet


4 Nej tack:

Mat: Blodpudding

Musik: typ techno o sånt där:P

Dryck: Fun light

Personlighetsdrag: Elak?


4 Saker:

Du gjorde igår kväll: Åkte buss, kollade på craaazy filmer, pluggade samhällskunskap och läste igenom monologerna inför auditionen på fredag.

Du kan höra just nu: Beyonce-Single ladies, spårvagnen, barnen på skolgården och surret från datorn

Du inte kan leva utan: saker? Hoppas att det inte är någon sak...

Du gör när du har tråkigt: Sitter här typ, eller kollar på tv.


3 Personer:

Du kan berätta allt för: kan man berätta allt för någon?

Du tycker om: Skojar du? tre stycken. Daniel, Martina och mammapappamatildacamillaemmafridaamandasaralinnéadavidandresalexjonatanoskarjakoblinneamormorerikamorfarfarmorfarfarelisiawilmereltonalbin. O några fler...

Du inte gillar: ogillar stilen på den här frågan.

 

tack Camilla! caticam.blogg se 

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0