Nollning och lite sånt:)

Igår nollade vi våra ettor. Med koppel, vilket senare kom fram att de tyckte var kul?! Vad är det för människor som gillar att bli förnedrade?! Till saken hör väl att vi tog över deras nollning litegrann i och med att vi såg ut såhär;)


Men som sagt, de fick gå i koppel, sjunga hyllningssånger och sådär, så de fick sin del av kakan också.

På kvällen blev det party i nån lokal nånstans. Ettor, tvåor och treor. Myspys, i alla fall den största delen. Lite freaky var det... För vissa slutade väl inte kvällen optimalt så att säga. Men men, folk lär sig väl av sina misstag kan man ju hoppas.

Grejen med att bo i stan i en klass full med lantisar är att man får liksom agera bed and breakfast ibland. Det är myspys och inatt hade vi fyra lediga sängar, lyxlyx;) Så Frida, Amanda och Camilla sov här och hade det mys. Morgonen var fin, vi sjöng Färger i en vind till frukost. Åh, vad ni är fina mina babes<3

Fika och Mc Donalds senare med Alexander som kom med tåget från den aningen större, men mindre finare staden Linköping;) Vi pratade lite Följ mig-monolog och sånt där:) Sen åkte han hem med dyrt tåg, av misstag.

Nu är jag här, tänkte följa med min bror på fotbollskväll hos Andres. Vet inte, men det brukar vara trevligt där. Jag vet inte ens vilken match det är. Är det EM-final? Semifinal? Sverige är vidare från gruppspel, så långt är jag med. Ajja. Fotboll är det i alla fall.

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0