Lite reflektioner om ingenting

Haha! Anna Anka äter brosk för att skydda sig mot cancer. Hon är för härlig.

Jag är på G. Tänker strunta i samhällskunskapen, 5 sidor om finanskrisen, även om det kommer att föra med sig en massa ångest... Men då tänker jag tänka att det inte gör något, jaja. Det ska inte få förstöra min resa till LONDON!!! Jag längtar så mycket till imorrn!
Fast nu när jag tänker efter, så kommer jag på att jag ju faktiskt känner mig själv. Att börja litegrann skulle nog kännas skönt. Kanske gör det, efter att jag har packat.

Förresten så har jga komit på att Kissie och Dessie o dom är smarta. Nu är det bara att välja. Ska jag äta bara ett mål om dagen eller bara dricka chai-latte? Det ena är ekonomiskt, det andra är gott, lite dyrare och risken finns ju att man tröttnar på chai-latte. Dessutom så innehåller ju den bara socker typ. Så att äta ett mål om dagen måste ju vara optimalt. Såg även att Dessie hade lagt ut tips för anorektiker, hur man kan ljuga för att slippa äta. Tack för det! Även om dom skämtar och driver om det så finns det ju faktiskt folk med problem, folk som inte fattar att det är skämt och överdrifter... Det är dom det är synd om. I övrigt har ju Kissie kommit på ett killing sätt att få publicitet på, kul för henne.

jaja, Londn imorrn. Dags o packa, ska bara ha handbagage. 10 kg o så får man tänk att det kommer utökas, mjamja... Det löser sig:)

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0