Dagis



Här är det dagis. Dom må se små och oskyldiga ut på den här bilden. Men Elton och Wilmer bråkar om en vattenpistol, Elisia är iofs snäll och gör inte speciellt mycket väsen av sig, albin kryper omkring och honom måste man kolla på så att han inte sätter i sig någon liten spelplupp eller ett batteri. Men dom är fina, men nu måste man ha en paus. Mamma o pappa är coola, fast lite jätteirriterade just nu, men dom klarar det fint. O snart kommer dom ta hit alla igen.

Ikväll är det Alternativ i Linköping. Tänkte skriva att jag inte kan rå för att jag tänker på attacker så fort jag tänker på att jag ska dit, men det kan jag. Fast nu går jag inte hos Eila så mycket längre... Jag är på avvänjning.
Jag behöver inte fokusera på att i stort sett alla gånger som jag har kommit dit har jag haft en attack, att de en gång tog dit en kille som satt o snackade om panikångest. Nej, istället ska vi fokusera på allt trevligt som finns där. Linköpingsbor och övrigt folk haha.

Igår var det mys hemms hos Camilla. Scones, klaka (haha;)) och te. Matilda och Camilla lurade oss att Camilla hade varit hos vårdcentralen med sin tumme som är svullen och lite konstig. Där hade dom tydligen sagt att det hade börjat växa en tand i skelettet, i handen liksom. O vi gick på det stenhårt, sjukt pinsamt. Jag gick nog på det mest, jag erkänner. Kul var det i alla fall.

Vi fick även reda på våra roller till klassiska dramat igår, jag blev nöjd, tror jag. Efter lite manusbearbetning så komer jga att bli jättenöjd. Kul! Då får ni komma o kolla alla människor:)

jaa, that's that.
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0