Sooooova

Hej hej!
Idag är jag helt slut. Kom hem vid fyra inatt och frös som en liten ko. Var ute på Hugos och Otten och dansade och hade det trevligt med Matilda, mest. Lite Brandtberg, lite Camilla och lite Jossan och pyttelite med Amanda. Mysipys. Det var fint. Jag hade pain i fötterna sista timmen, i övrigt gick det fint. Sen skjutsade jag Matilda till Jursla (förövrigt enda landet vid medelhavet där man föds med blont hår) haha. Sen kom jag hem, kul kväll.

Men som sagt, idag är jag helt slut. Vaknade vid ett!!! Egentligen ska jag städa toaletterna, städa mitt rum och gå ut med alla gamla tidningar tll soptunnan, haha. Men jag orkar inte röra mig, snart ska jag. Förhoppningsvis går det att dra sig ur fotbollstittandet ikväll. Kan vara skönt att hinna sova.

jaja, over and out!
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Förhoppningsvis går det att dra sig ur fotbollstittandet ikväll."



Inte det lättaste att dra sig ur :P ??

2009-10-10 @ 17:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0