Smågrupp

Åh! Jag är så trött, det är knäppt. Idag har vi haft smågrupp, ute i vildmarken. Jag mådde illa på vägen ut, men hem tog jag shotgun-platsen (Utan att säga nåt, buuusigtXD).

Vi hade inga superdjupa diskussioner. Bara om man förlorar The Game medan man ber, måste man säga det högt då? Jakob hade även fått en ny mobil, den ville han pilla på. Jaa, ni fattar. Ganska jätteflummigt. Jag var irriterad och kunde inte sitta still. Mne men, vad skulle jag göra utan mina män?;)

Kollade på HSM förut dessutom. Med Matilda, Danne, Andres och David. Kul. Jag har sett den lite för många gånger.. haha.

Imorgon ska vi ut och dansa. Sjukt kul!

Pusspuss och Godnatt. Jag förlorade dessutom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0