Sjukt kul:)

- Studentmössan
- Studentkryssningen
- Tallinnresa
- Lars Winnerbäck
- Kirk Franklin
- Bal
- Studentveckan

Har ett grymt roligt halvår framför mig. Får bara inte fika så mycket så att pengarna räcker. Men nu kommer det ett studiebidrag snart och jag klarar mig utan nya kläder. Det finns folk som bara har ett par byxor, en tröja och ett par skor. Det finns förresten folk utan egna kläder också. Dessutom förösöker jag litegrann i alla fall att skaffa mig ett jobb. Jag frågar lite här och lite där, så har ni nåt så är jag intresserad.

Ytterligare en dag, ska försöka skriva lite om finanskrisen.

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: martina

Du ska på studentkryssningen?!:D

2009-10-26 @ 14:15:30
URL: http://iamiwas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0