Rise up, rise up, rise up

Sitter och tittar på MTV breakfastclub, dricker te och har precis ätit upp min äppelkräm som jag gjorde i förrgår. Gott! 

Jag tänkte imorse att jag var sugen på nya ELLE och jag undrade när den kommer ut. NU! Fick jag reda på. Kenza satt och läste den, AH, myspys. Den ska jag ha, nu! Jag gillar Elle. Det är inget skvaller, roligt mode och sjukt mycket fina bilder och reportage. Veckorevyn ger mig utslag, oftast. Cosmopolitan är lite så också, utslagsvarning på den. Mest för att jag knappt kan hitta någonting som jag tycker är intressant. Elle är fin! Får köpa den på vägen hem från skolan.

Skolan ja. Vi har ingen samhällskunskap idag, det är den andra gruppen som har seminarium. Så idag har jag 1 timme svenska, sen är det finito. Skönt:)

Nu var Mikael Persbrandt på TV. Är han inte manlig? Jo. Och Backstreet Boys gör reklam för sin nya skiva, sjukt kul.

Pusspuss 

Kommentarer
Postat av: camilla

ahhhh! nya elle :) hoppas du köpte den så ja kan tjuvkika lite i den imorgon ;)

2009-10-13 @ 20:59:54
URL: http://caticam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0