Packning, monologövande och annat smått och gott.

En timma och tjugo minuter kvar tills Tobbe och Linnéa kommer och hämtar mig. Sen bär det av till Linköping. Har kört igenom monologen några gånger nu, kul att den blir olika varenda gång man kör. Crap. Vi får se hur det går. Har ju dessutom inget aktuellt manus. Jag har strukit och haft mig, så det blir ingen sufflering. Haha. Freaaaky.

Vi har så sjukt kallt här hemma. Mina händer har inget blod i sig, överhuvudaget tror jag. Fast jag svettas, ni vet, nervositetssvettas. Och när jag skriver om det så blir det värre, så jag utvecklar inte det här stycket mer, haha.

Har packat upp och ner och tagit på och av kläder. Bytt och haft mig hela dagen. Hade helt plötsligt med mig tre par byxor för en två dagars grej, näär tänkte jag ha alla dom? Fast jag måste ha nya tröjor, det här funkar inte. Jag har verkligen samma hela tiden. Samma byxor också, fast det är kanske inte lika farligt. Såg på Facebook att på nästan alla fotn av ig så har jga på mig min blåa tröja från Monki. Men men, det finns de som har det värre, mycket värre. Jag är glad för min blåa tröja från Monki, min bruna tröja som är sjukt sliten nu, min svarta tröja som är tajt när den är nytvättad och sen töjer ut sig så att den blir som ett tält. Jaja, jag rä glad, jag trivs. Jag är ju inegn modebloggare, tur det, det skulle aldrig bli speciellt intressant. Till skillnad från nu, shiiiet, underhållningsnivån i den här bloggen är sjukt hög. Just ja, på tal om mode, ELLE ska få följa med till Följ mig.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0