Morgondagen

Yeeeha! I'm Back;)

Idag har det varit bra, lite dålig planering gällande transporten av två flickor till skolan. Jaja. En samhäll B-lektion där vi såg på Gilbert Grape. Mysig film med Johnny Depp och Leonardo DiCaprio. Myskillar, va? I mitten av filmen känner sig dock Pontus manad att stänga av filmen och säga att han precis har kommit på att det inte var några reklampauser på 90-talet. Kul kille det där. Sen åkte jag hem o sen tillbaka ner på stan för att planera Mötesplats. Köpa present till far och sen komma hem.

Imorgon är det dags för en visit hos Blodcentralen på Vrinnevi. Jag ska dit för blodprov o sånt där. Se vilken blodgrupp jag tillhör, sen är det förhoppningsvis bara att suga ut allt blod jag har, man vill ju hjälpa till, eller hur? hehe.

Sen är det arbetsmiljö och säkerhetsprov. Ett sketet, litet, fjantprov som inte komemr vara några problem alls. Men ändå så är det svårt att andas och jag kallsvettas, ett himla skit är vad det är.

Sen är det middag här, som krockar med halloweenfesten i skolan. Jobbigt läge. Får se hur det blir. Vi är ju som sagt inte den familjen som äter mest middagar ihop, så det kanske vore trevligt att göra det nu när pappa har varit borta i två veckor och när han dessutom har fyllt år... Men risken är väl stor att någon annan har planerat någonting annat också. Om jag får säga hur det känns nu så är inte en halloweenfest det jag peppar mest inför jjust nu. jaja.

Studentkryssningen är bokad. Myspys, haha, eller partypartyparty i röda skor som kanske byts ut mot ett par converse kanske. Dom har tydligen fixat det så fint att "man kan dansa tills dansgolven stänger, vid 05.30, sen är det frukostbuffé som ska 'avnjutas i lugn och ro', som öppnar vid 05.00. Sen går de flesta och lägger sig några timmar innan baren öppnar igen vid 07.00(!)" Nej pappa, du behöver inte vara orolig, jag är en stor, ansvarstagande person som vet mina begränsningar. Dessutom har vi en hytt där vi kan gå och lägga oss, så kom nu inte ooch skrik.

Jaa, det var det.
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0