Katastrof!

Jag står inne på mitt älskade Thea Coffea som förser mig med vad jag behöver så fort det har tagit slut. Det måste vara den mysigaste affären i hela världen, de har de mysiagste expiditerna man kan tänka sig och jag är så gott som stammis där inne.
"Har ni björnbärste?", frågar jag.
"Neej, inget rent björnbärste. Vi har något med björnbärsblad i, om det funkar"
"Mjoo, okej... kanske..."
"Fast jag tror att jag nöjer mig med Djungelte då" (Det har dom alltid haft, det har aldrig varit något problem liksom)
"Neej, det har vi inte."
:O Paniken börjar infinna sig. Skojar hon med mig. Men jag tänkte att det var en ny expidit så hon kanske inte har någon koll helt enkelt, jag satte mitt sista hopp till den gamla vanliga expiditen.
"Djungelte?! Ja, det är ju du", sa hon "neej, det är nog slut...". Som att det vore världens mest normala sak!
"Ahhh!"

Suck, jag fick nöja mig med Göta Kanal. Lite för sött, lite för lite smak. Någon sorts stickande känsla långt bak i svalget. Ah, suck... Man får hoppas att de har mitt älskade djungelte uppe på Kahls. Dessutom vill jag ju ha björnbärste. Kan man göra såhär?

Fikade med Alexander idag. Typ fem timmar. Impressive, huh, don't you say?! Nu har jag alltså slagit mitt och Freggis fikarekord, kan det vara så? Då fakade vi i fyra och en halv... Jaja, trevligt var det i alla fall! Dom bytte spellista de sista två timmarna, så nu lyssnar jag på Kelly Clarkson, baar för att ta igen, haha.

Fin dag, förutom försovningen imorse... Jag gillar inte känslan när man överlägger med sig själv om det är värt att skynda sig eller inte... Jag hade kunnat SLÄNGA på mig kläder och varit där på aknske tjugo minuter. men då hade jag inte varit fräsch.... jaja. Gjort är gjort...

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: alexander

hej. (ofta man börjar en kommentar med hej, men iaf) alex woodhouse, kallas han alex? för då kan jag kallas alexander :) skitsamma. läs min blogg. äh, bajs samma

2009-10-12 @ 22:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0