JAG SKA TAA STUDENTEN!

Den eviga frågan "Vad ska man sjunga när alla andra sjunger "fy fan- vad vi är bra" om man är kristen?
Jaa, jag vet inte. Man kanske kan humma, eller sjunga ojoj, eller nåt annat. haha, vilka problem. Tänk om man inte kommer till himlen för att man svor med i en sång under en dag. Jobbigt läge.

Sitter och beställer studentmössa. Det är ena riktiga golddiggers dom där. Man blir ju ruinerad när man ska ha broderier och tryck och innerfoder och kalvskinnsskärm och så vidare. Dessutom ska man ha en "studentklubba", studentkondomer, en helt ny garderob som det står "student 2010" på, en studenthatt (vad ska man med studentmössan till då?)... Suck, jag blir helt matt. Landade hursomhelst på typ 650 spänn... Och då är det inte den mest fancy mössan, utan initialer bak, med det billigaste innerfodret. I och för sig köpte jag en ekologisk mössa, den var inte den billigaste, men jag funderade och kom på att jag skulle känna mig lite smådålig om jag tog någon av de andra. Så nu har jag en smutsvit mössa, men jag kan ha den med gott samvete!:)

jaha, nu måste jag dra mig om jag ska hinna träna. Elelr ska jag, ska jag inte, ska jag, ska jag inte? Suck.

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Susanne

Sjung av hjärtat sjung!! Om gränsen till himlen går i ett par ord i en studentsång då är det illa. När studentdagen kommer tycker jag du ska njuta så mycket du kan. Har en son som sjöng den sången lite ändrad men med svordom...när han i somras gick ut första klass.Lyckan var total!!

2009-10-14 @ 08:34:57
Postat av: martina

haha älska detta!

2009-10-14 @ 12:03:32
URL: http://iamiwas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0