Fredag

Här sitter jag. Sjukt opepp på Mötesplats idag, mer pepp på Världens elelr nåt annat myspys. Jag orkar inet riktigt ha nåt ansvar över sånt här. Så jag struntar i att vara ansvarig nästa termin, det är inte kul, avslappnande att gå till kyrkan längre. Jag går inte dit för Gud utan snarare för att jag måste för att annar blir andra besvikna. Visst, det är kul att göra något för andra, men det här ger mig ingen sån tillfredsställelse, jag har bara ångest inför det hela tiden... Måste man vara ledare och börja ta ansvar bara för att man är en "inföding" i kyrkan?
Ikväll blir det hur som helst stadsvandring, elelr "höstprom" som det står i planeringen. Jag skulle räknat fönstren på De Geer, men jag har glömt, får åka ner tidigare.

Idag var det musikalmöte. Vi fick reda på rollerna. Jag heter Katy Hagen men kallas för Dinky (donkey, kinky=roligare smeknamn), går i musikklassen. Mer vet jga inte. Emma fick huvudroll, Calle också och Oskar och Carl fick stora lärarroller. Kul! Emma och Calle ska vara tillsammans, sjukt ironiskt. (Emma är tillsammans med Calles kusin tihi) (Jag hoppas att inte Christoffer läser min blogg oc får reda på det här, bättre om Emma säger kanske) Trodde inte att jag skulle vara nervös alls, men i det där rummet kan man ju inte bli annat än nervös. Jaja, det blir fint. Just nu är det som sagt KD, som "vi" har börjat kalla den, som är prio ett:)

Emma var här och firade sin Iris Kell-roll med te och mackor. Nu är jag sugen på att gå ut och fota lite, får se hur det blir. Inatt kommer Linnéa hem:)

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: alexander

syster. att vara inföding är jobbigt. jag pallar inte följ. inte tamina heller. kyrkan är sämst på att ta hand om typ 17-20-åringar. punkt slut.



och mötesplats har ajg tänkt mig besöka fredagen efter följ mig, kanske?

2009-10-25 @ 17:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0